Schemă |
|
Preţuri |
|
În sistemul actual de telefonie apelurile sunt transportate în sisteme cunoscute ca tehnologii de circuite comutate. Acestea stabilesc o legatură “permanentă” între apelant şi apelat pe durata unui apel.
Limitările acestei tehnologii constau în faptul că au nevoie de o bandă considerabilă pentru un apel si suporta doar anumite tipuri de apeluri (telefon-telefon). In plus echipamentele necesare pentru a rula reţelele de circuite comutate sunt scumpe.
Private Branch Exchange (PBX) prin Voice over IP (VoIP) este un serviciu care le oferă utilizatorilor o reţea VOIP, “virtuală” privată care rulează prin intermediul unei reţele IP administrată de Iristel.
Toţi utilizatorii care împart acelaşi PBX se pot apela între ei ca şi când ar vorbi într-o reţea cu totul privată. PBX-ul VOIP permite scăderea costurilor apelurilor internaţionale, uşurarea efectuării de apeluri internaţionale, compatibilitate cu alte aplicaţii şi servicii, şi oferă o eficientizare a costurilor şi o gamă mai largă de opţiuni faţă de PBX-urile tradiţionale.
Un PBX/telefon tradiţional necesită prezenţa la faţa locului a unui tehnician pentru a dezactiva/activa linii, pentru a face reparaţii la serverul de mesagerie vocală sau pentru a rearanja grupurile de telefoane. Iristel nu numai că elimină nevoia de investiţii continue în sisteme PBX tradiţionale dar poate elimina costurile necesare întretinerii PBX-urilor prin gazduirea PBX-ului dumneavoastră.
Prin intermediul serviciului de PBX Virtual Dumneavoastră veţi fi responsabili doar de aşezarea telefoanelor IP la fiecare din staţiile de lucru necesare – on-site sau off-site. Iristel va administra IVR-ul si PBX-ul companiei Dumneavoastră şi inclusiv:
- Rutarea apelurilor către telefonul IP adecvat
- Administrarea opţiunilor fiecărei extensii din sistem
- Întreţinere şi administrare permanentă a serverului de mesagerie vocală
Oferta Iristel de PBX Virtual vă ajută să vă personalizaţi PBX-ul conform nevoilor Dumneavoastră oferindu-vă soluţii îmbunătăţite, care pot fi perfect administrate prin accesarea unei interfeţe intuitive. Iristel oferă utilizatorilor o soluţie VOIP care include toate opţiuniile găsite intr-un sistem PBX corporate cum ar fi Apel în Aşteptare, Redirecţionare Apel, Transfer, însă şi opţiuni mai avansate cum ar fi filtrarea de apeluri sau Mesageria Vocală Integrată.
Opţiunile unui PBX
Soluţiile oferite de Iristel vă vor ajuta să faceţi economii atât la costurile iniţiale de implementare a unui PBX cât şi la costurile lunare de întreţinere. În acelaşi timp putem imbunătăţi flexibilitatea apelurilor prin lărgirea reţelei off-site şi în locaţii mobile. Soluţia Iristel vă va permite să conectaţi telefoane IP aflate în locaţii diferite într-o singură reţea.
Cu Iristel, apelurile pot fi transferate sau trimise direct către extensii, pe orice telefon IP din orice locaţie, ca şi când persoanele s-ar afla în acelaşi birou. Toate telefoanele on site şi off-site se vor afla sub acelaşi PBX.
Auto Attendant
Auto Attendant Iristel este o opţiune suplimentară a PBX-ului Virtual şi repezintă un instrument puternic şi flexibil pentru administrarea apelurilor primite. Aceasta le trimite la extensia corespunzătoare prin interacţiunea cu apelantul.
Cu această opţiune, puteţi prezenta o imagine mai profesională apelanţilor Dumneavoastră eliminând nevoia unei recepţii full-time. Apelurile primite sunt preluate de Operatorul Automat personalizat conform specificaţiilor Dumneavoastră.
Apelarea folosind directoarele şi opţiunea “0 – transfer către operator” sunt opţiuni standard. Puteţi beneficia de acest serviciu pentru o taxă de 20 Euro/lună şi taxa de instalare de 100 Euro (adaugate la preţul PBX-ului Virtual).
În plus puteţi adăuga extensii la PBX-ul Dumneavoastră pentru doar 1 Euro/lună/extensie şi o taxă de configurare de 15 Euro.