Schemă |
Opţiunea Call Center Iristel oferă soluţii complete integrate cu toate beneficiile aplicaţiilor avansate pentru voce şi multimedia.
Iristel poate oferi afacerilor o soluţie de Call Center găzduit cu elasticitatea unei platforme de transportator de clasă, permiţând afacerilor de orice nivel să îşi construiască call center-uri complexe cu multe opţiuni oriunde în lume- fără echipamente , programe sau cheltuieli de capital.
Opţiunea Iristel pentru Distribuirea Automatica a Apelurilor (DAA) – permite afacerilor să construiască la cerere grupuri virtual de căutare cozi , unde utilizatorii pot să deschidă mai multe site-uri şi să primească apeluri pe orice aparat inclusiv telefoane mobile.
Această soluţie suportă orice mediu, de la organizaţii mici sau individuale care au nevoie de distribuie de apeluri de bază, cozi şi raportare simplă până la Call Center-uri care folosesc Recepţie Automată, clienţi desktop ,monitorizare în timp real şi istoric complex al apelurilor.
Urmăriţi prezentarea video!
DAA-ul şi aplicaţia Call Center Iristel oferă soluţii integrate , flexibile de Distribuţie Automatică a Apelurilor pentru centre individuale cât şi pentru centre cu locaţii multiple pentru a acţiona ca un singur call center virtual, indiferent de locaţia geografică.
Scalabilă – grupurile de DAA sunt definite pe platforma Broadfone , care asigură grupurilor mari sa aibă deschidere mare cu agenţii care să lucreze în locaţii multiple.
Accesibilă – Un serviciu găzduit cu taxa lunară accesibilă, care permit companiilor mici şi medii să acceseze Distribuţie Automatică de Apeluri avansate şi capacitate de raportare fără costurile mari ale unei soluţii on-line
Flexibilă – companiile îşi pot defini grupurile de distribuţie automată a apelurilor pentru a utiliza cât mai bine resursele în loc să le organizeze în jurul unor anumite locaţii. Pot să definească grupuri pe diverse nivele de îndemânare cu agenţi din orice locaţie sau să includă agenţi mobili în aceste grupuri
Opţiuni Cheie |
|
• Administrare Online – modalitate unică de intrare pentru configurarea şi administrarea tuturor serviciilor Broadfone şi a aplicaţiilor clienţiilor din orice locaţie.
• Recepţie Automată – ghidare flexibilă a apelurilor spre un anumit grup de agenţi sau spre alte opţiuni. • Motor Flexibil de Distribuire Automatică a Apelurilor – Complet Integrată în Broadfone DAA-ul oferă posibilitatea de rutare şi coadă inteligentă bazată pe disponibilitatea agentului, starea liniei şi setările DAA-ului. • Mesaje de Întâmpinare şi Anunţare a Cozilor – mesaje de întâmpinare prestabilite pentru apelanţi,anunţuri periodice de comfort, Muzica/Video în Aşteptare. • Opţiuni de configurare şi manipulare a apelurilor – Opţiuni Multiple pentru apeluri returnate, irecuperabile sau număr prea mare de apeluri, incluzând opţiuni de scapare pentru apelanţi. • Opţiuni de Rutare Alternative – Opţiuni multiple pentru manipularea apelurilor după orele de program, în vacanţe sau în condiţii de supraaglomerare temporară. • Clienţi de Agent şi Supervizor – Interfaţa de client intuitivă pentru o mai bună productivitate a agentului şi a managementului Agent and Supervisor Clients- Intuitive client interface for greater agent productivity and management oversight. • Opţiuni de bază şi avansate pentru rapoarte – Soluţiile de Call Center oferă atât Statistici de Bază, folosind portalul online şi rapoartele zilnice trimise pe email; sau Raportare Avansată cu opţiuni de raportare în profunzime în timp real şi cu istoric. |
|
Preţuri |
|
PBX Găzduit
|
Call Center
|
Call Center-ul reprezintă o opţiune pentru Hosted PBX. Nu poate fi achiziţionată separat. |
Pentru clientul Companiei:
• Îmbunătăţirea Serviciului Clienţi – Asigură tratarea tuturor apelurilor din orice reţea eficient sub şi la orice oră.
• Reduceri de Cheltuieli – DAA-ul găzduit este cu mult mai ieftin decât platformele de Distribuţie Automată a Apelurilor atât la costurile de capital cât şi la cele de întreţinere.
• Opţiunile Noului Serviciu – Oferă servicii DAA şi celor care nu-şi puteau permite în trecut sau introduce opţiuni de raportare care nu erau disponibile pe vechile platforme.
• Crearea Call-Centerului Virtual – Crearea de Call Centere-uri oriunde în lume doar cu o conexiune internet – fără alte aparaturi , fără programe sau linii clasice de telefon.
• Oferirea de Suport Client 24h/7zile/săpt/365zile/an – Servicii omniprezente cu un singur număr pentru locaţii diferite.
• Continuitatea Afacerii şi Minimizarea Costurilor – Agenţii pot primi apeluri pe diverse aparate , chiar şi când locaţia principală de muncă nu este activă- oferind o modaliate inteligentă de mărire a personalului fără a închiria spaţii de birouri.
Opţiuni Suplimentare
• Mobilitatea Agentului – Opţiunea de Mobilitate a IP-ului permite agentului să primească apeluri de oriunde , la orice oră . Pentru că apelul rămâne pe Broadfone, acesta este memorat şi sunt înregistrate detaliile pentru raport.
• Mesageria Unică – Mesageria Broadfone este integrată complet în aplicaţia Call Center, permiţând utilizatorilor să primească mesaje vocale printr-un portal de voce sau prin mesaje primite pe email.
• Conferinţa – Serviciul de Conferinţă Broadfone este complet integrat în aplicaţia Call Center permiţând agentului să escaladeze rapid apeluri sau să folosească resurse suplimentare. Supervizorii pot utiliza Apelul Instantaneu de grup pentru a apela toţi agenţii dintr-un grup de DAA.
Interfaţa principală este aceeaşi atât pentru agenţi cât şi pentru Supervizori. Unele opţiuni sunt disponibile doar pentru Supervizori.
Distribuţia Automată de Apeluri (DAA/Call Center)
Iristel oferă un set de opţiuni de DAA care include şi Hunt Grups, apel în coadă când toţi utilizatorii sunt ocupaţi cât şi tratarea apelurilor fără raspuns.
Recepţia Automată- poate fi folosită pentru a direcţiona apelanţii către grupul corect de agenţi cum ar fi Vânzări sau Suport Tehnic. Iristel poate mări capacităţiile unui call center prin faptul că permite agenţiilor să fie răspândiţi geografic. Aceştia pot prelua apeluri de acasă, dintr-un sediu satelit sau direct pe mobil.
Agent Call Center şi Supervizor
Orice utilizator de Broadfone poate avea acces la DAA şi la funcţionalitatea de coadă care poate conţine şi posibilitatea de a seta starea DAA-ului (intrare/ieşire, disponibil/indisponibil,wrap-up) printr-un portal web sau prin telefonul lor sau printr-o sofisticată aplicaţie desktop care permite controlul integrat al apelului, apelare prin click , şi funcţii de manageriere a stării DAA-ului.
Interfaţa simplificată a Broadfone permite agenţilor să răspundă direct şi complet apelurilor directe mai repede mărind productivitatea şi îmbunătăţind nivelul satisfacţiei apelantului.
Raportare şi Monitorizare
Broadfone suportă nevoile de raportare a mediilor de orice mărime de la statistici de performanţă de baza pentru agenţi şi cozi prin intermediul Web Portalului Broadfone şi al rapoartelor trimise pe email până la cereri avansate de rapoarte şi monitorizare în timp real al Agenţilor şi al Cozilor folosind clienţi desktop.
Clienţii care înainte nu aveau acces la detalile apelurilor intrate pot acum să facă previziuni ale cerinţelor de personal pentru a prelua volumul anticipat de apeluri iar call center-urile pot maximiza satisfacţia clienţiilor folosind rapoarte care le permit să-şi folosească agenţii în mod eficace şi să monitorizeze Indicii Cheie de Performanţă pentru cozile lor , monitorizând în acelaşi timp şi costurile.
Rapoartele presetate arată activitatea agentului, durata convorbirii, acţiunile de logare/delogare şi momentul de terminare a convorbirii agentului. Altele, disponibile atât agenţilor cât şi supervizorilor , arată activitatea apelantului, cum ar fi rata abandonului convorbirii şi timpul mediu de răspuns, timpul de aşteptare şi durata apelului.