Esti gata sa faci un pas inainte, sa accelerezi ritmul carierei tale, si sa construiesti pe baza experientei tale in relatii cu clientii?
- Esti in cautarea unui loc in care sa poti sa-ti dezvolti cariera?
- Ai experienta ca Reprezentant Relatii cu Clientii ?
- Vorbesti Engleza si Franceza? (Fluenta in Engleza si Franceza este obligatorie, deoarece jobul presupune interactiunea si corespondenta zilnica in ambele limbi)
- Esti o persoana proactiva, care se concentreaza pe rezolvarea problemelor, si are abilitati exceptionale de comunicare cu clientii?
- Iti place sa lucrezi intr-un mediu cu ritm alert unde iti poti folosi capacitatile de prioritizare si multi-tasking?
- Cauti sa calci pragul unei companii mari, internationale, stabile?
- Esti un profesionist interesat de oportunitatea unui job full-time?
Daca ai raspuns Da, ne-ar placea sa te cunoastem!
Aptitudini/ Experienta necesare:
- Experienta in domeniul Relatiilor cu Clientii (va fi considerat un avantaj daca aceasta a fost in Engleza si/sau Franceza)
- Cunoasterea principiilor si practicilor din customer service
- Cunoasterea celor mai importante aplicatii PC& internet
- Tastare rapida
- Cunostinte de baza legate de retele – va fi necesar sa rezolvati anumite probleme de baza legate de networking, care necesita intelegerea modului cum functioneaza anumite echipamente (modemuri, router-e).
Competente de baza:
- abilitati de comunicare – verbale si scrise
- abilitati de ascultare
- analiza problemelor si rezolvarea acestora
- atentie la detalii si acuratete
- orientare catre client
- adaptabilitate
- initiativa
- toleranta la stress
RESPONSABILITATI/BENEFICII
Descriere Generala
Interactiune cu clientii, pentru a furniza si procesa informatii ca raspuns la intrebarile, nelamuririle si cererile legate de produse si servicii ale acestora.
Responsabilitati si activitati principale
- Principala respnsabilitate este de a furniza servicii de inalta calitate. Aceasta presupune primirea/ efectuarea de apeluri, si trimiterea emailurilor in Limbile Engleza si Franceza.
- Identificarea nevoilor clientilor, asistarea lor in ceea ce priveste intrebarile, problemele intampinate, si furnizarea unui suport de calitate superioara, care sa satisfaca cerintele/ nevoile clientilor.
- Furnizarea de informatii privind preturi, livrari, procesarea comenzilor
- Asistenta activa a managementului si asumarea raspunderii in diverse proiecte.
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra cu clienti internationali
- Training si certificare interna/ externa
- Pachet atractiv orientat pe performante, cu evolutie certa
- Salariu competitiv
- Pensie privata si asigurare medicala cu acoperire a familiei
- Multe oportunitati de a te dezvolta si a avansa in cariera!
Aceasta pozitie este punctul de plecare al unei cariere in cadrul Iristel! Daca cele de mai sus ti-au trezit interesul, te rugam sa ne trimiti un CV la cariera@iristel.md, mentionand titlul jobului. Asteptam cu nerabdare un nou membru in echipa noastra Iristel!