Ticket Suport Tehnic
Deschideţi un ticket pe pagina de contact folosind formularul de raportare a problemei.
Specialiştii noştri vor răspunde cererii Dumneavoastră prin e-mail în maxim 48 de ore, cu posibile întârzieri pentru cele primite în weekend sau în timpul sărbatorilor legale.
Centrul Iristel de Monitorizare a Reţelei (NOC) este un serviciu de ultimă generaţie monitorizat 24/7 de către o echipă dedicată de tehnicieni profesionişti. NOC este responsabil de monitorizarea reţelei în cazul unor alarme sau anumite situaţii care necesită atenţie specială, pentru a evita un impact asupra performantelor reţelei.
NOC analizează problemele, aplică soluţii pentru rezolvarea lor, comunică cu echipa tehnică de pe teren şi cu alţi tehnicieni, şi urmăresc problema până la rezolvarea acesteia.
Dacă este cazul, NOC va înainta problemele către departamentele corespunzătoare. Astfel, dacă o problemă nu este rezolvată într-un anumit interval de timp, următorul nivel este informat, pentru a grăbi remedierea problemei.